Sulje tulostustila
Kirjaudu

Yrityksen markkinointiviestintä

 Heli Isohookana

Yrityksen markkinointiviestintä on käytännöllinen ja ongelmien ratkaisuun keskittyvä perusteos. Markkinointiviestintää tarkastellaan sekä osana markkinointia että osana kokonaisvaltaista yritysviestintää. Verkkoviestintä, mobiiliviestintä, mainonta, tapahtumat, myyntityö, asiakaspalvelu ja tiedottaminen on koottu tiiviiksi ja kattavaksi viestinnän kokonaisuudeksi, josta ammattilainen löytää virikkeitä ja hyviksi todettuja ratkaisuja ongelmiin. Tuoreet esimerkit, uudet ideat ja nuorekas lähestymistapa avaavat uusia mahdollisuuksia paitsi alan ammattilaisille myös opiskelijoille.

Vuosi:2007
ISBN:978-952-63-2865-2
Verkkokirjahyllyssä:Arkisto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa Bisneskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Talousfokus, VerotusfokusFokus
Arvonlisäverotus
Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila, Mika Jokinen
175,00 €
JuridiikkafokusFokus
Verkkokirjahylly
Fokus
Fokus
Talousjohtaminen
Jukka Pellinen