Sulje tulostustila
Kirjaudu

Yrityksen markkinointiviestint

Yrityksen markkinointiviestintä on käytännöllinen ja ongelmien ratkaisuun keskittyvä perusteos. Markkinointiviestintää tarkastellaan sekä osana markkinointia että osana kokonaisvaltaista yritysviestintää. Verkkoviestintä, mobiiliviestintä, mainonta, tapahtumat, myyntityö, asiakaspalvelu ja tiedottaminen on koottu tiiviiksi ja kattavaksi viestinnän kokonaisuudeksi, josta ammattilainen löytää virikkeitä ja hyviksi todettuja ratkaisuja ongelmiin. Tuoreet esimerkit, uudet ideat ja nuorekas lähestymistapa avaavat uusia mahdollisuuksia paitsi alan ammattilaisille myös opiskelijoille.

Vuosi:2011
ISBN:
Verkkokirjahyllyssä:Arkisto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Fokus
Arvonlisäverotus
Mika Jokinen, Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila
180,00 €
Fokus