Sulje tulostustila

Palvelu uudistuu – talleta kirjanmerkkikoodisi
Jos olet tehnyt teoksiisi kirjanmerkkejä, otathan kirjanmerkkikoodisi itsellesi talteen toukokuun loppuun mennessä. Kesäkuun alussa kirjanmerkit korvaa uusi muistilapputoiminto. Lue lisää »

Kirjaudu

Onnistu asiakaspalvelussa

 Henrietta Aarnikoivu

Kirjassa käsitellään tuloksellisen asiakaspalvelun toteuttamista ja perehdytään toimintatapoihin, joilla erottautuminen kilpakumppaneista toteutetaan. Asiakaslähtöinen organisaatio rakentuu hyvin usein prosesseista käsin. Tällaiseen organisaatioon sopii uudenlainen kumppanuusjohtaminen, jossa sekä henkilöstö että asiakkaat ovat yrityksen uskollisia yhteistyökumppaneita. Asiakaskohtaaminen on ainutkertainen tilanne, jossa asiakas pitäisi saada sitoutettua yritykseen. Oman haasteensa tuovat erilaiset virhe- ja vikatilanteet, jotka tosiasiassa sisältävät mahdollisuuden asiakasuskollisuuden kasvattamiseen. Aarnikoivu osoittaa kirjassaan konkreettisesti, kuinka asiakasta lähestytään ja miten haastavatkin asiakaskohtaamiset käännetään voitoksi. Kirja on tarkoitettu markkinointipäälliköille, esimiehille, asiakaspalvelun kehittäjille ja suunnittelijoille.

Vuosi:2005
ISBN:978-952-63-2793-8
Verkkokirjahyllyssä:Arkisto

Tilaa VerkkokirjahyllyTilaa BisneskirjastoTilaa Sijoituskirjasto
Kokeile veloituksetta
Katso myös
Fokus
Talousfokus, VerotusfokusFokus
Arvonlisäverotus
Auvo Nieminen, Leena Äärilä, Raimo Anttila, Mika Jokinen
175,00 €
JuridiikkafokusFokus
Verkkokirjahylly
Fokus
Fokus
Talousjohtaminen
Jukka Pellinen